In procesul educational recuperator este important sa existe o colaborare fructuoasa intre cadrele didactice si parinti. Intrucat in ultimii ani numarul copiilor cu TSA este in continua crestere in cadrul instutiei, nevoia de a ne adapta si a invata unii de la altii configureaza servicii educationale si terapeutice complexe si de calitate. Implementarea acestui proiect aduce un aport suplimentar in crearea unui climat adaptat cerintelor copiilor. Actvitatile au ca scop consolidarea relatiilor intre cadrele didactice si parinti, avand in centrul atentiei actiuni de constientizare si de imbunatatire a serviciilor educationale pentru acoperirea decalajelor copiilor. Prin proiectul de parenting cream un parteneriat scoala-familie-copil, parteneriat extrem de important pentru cel din urma. Orele de consiliere oferite parintilor ii ajuta pe acestia sa inteleaga mai bine situatia copilului lor dar si sa se adapteze nevoilor acestora. Cu ajutorul acestui proiect de parenting scoala ofera transparenta si asigura o calitate superioara actului educational/terapeutic.

 

Urmarim schimbarea de viziune si de perceptie asupra spatiului educational in randul membrilor familiei, care vor descoperi ca activitatile realizate nu au doar rolul de a informa, ci si de a forma deprinderi utile in mediul familial si social.
Parintii vor descoperi ca atunci cand formeaza o echipa devin mai eficienti si ca acest aspect are impact asupra progresului copiilor. De asemenea, parintii vor avea un sprijin in perioadele dificile in care nu reusesc sa gestioneze anumite situatii.

Activitățile de parenting, coordonate de educatorii parentali, au fost planificate în perioadele: mai-iunie 2022, septembrie-noiembrie 2022, ianuarie-martie 2023, mai- iunie 2023 și septembrie-octombrie 2023.